حسین دهقان

حسین دهقان

دکتر حسین دهقان متولد 1362 در شهر یزد هستند. ایشان استادیار گروه بهداشت عمومی، دانشکده بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی جیرفت می باشند.

سوابق تحصیلات

دکتری: حشره شناسی پزشکی و مبارزه با ناقلین، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران، سال 90 - 96

کارشناسی ارشد: حشره شناسی پزشکی و مبارزه باناقلین، دانشگاه تربیت مدرس، سال 87 - 90

کارسناسی: حشره شناسی پزشکی و مبارزه با ناقلین، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان، 83 - 86

فوق دیپلم: بهداشت عمومی، دانشگاه عل...

ادامه مطلب
هادی شاهی

هادی شاهی

مدرس دانشگاه و مشاور در حوزه کسب و کار

هادی شاهی متولد 57/2/16 و دانش آموخته حوزه بازار، مدیر عامل گروه شرکت های آتی مشغول آموزش و ارانه مشاوره در حوزه کسب و کار ، مدیریت سیستم ، تدوین نظام سازمانی ، بازاریابی و فروش می باشند.

ایشان در طی مدت فعالیت خود افتخار همکاری با سازمان ها ، شرکت ها، موسسات ، هلدینگها و مراکز آموزشی بزرگ داخلی و خارجی را داشته و در کنار تدریس در رویدادهای آموزشی مختلف، در گروه شرکتهای آتی اقدام به طراحی دوره هایی کوتاه، اما علمی کاربردی به نام کلینیک های حوزه کسب و کار نموده اند.

یکی از اصلی ترین حلقه های مف...

ادامه مطلب
حامد اردانی

حامد اردانی

حامد اردانی متولد 71 در یزد فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد رشته حقوق تجارت بین الملل از دانشگاه شهید بهشتی تهران می باشند. تخصص ایشان امور بازرگانی داخلی و خارجی، قراردادهای بین المللی، تعهدات قراردادی، تحلیل بازار (Market Analysis)، بازاریابی خارجی، و مشاوره سرمایه گذاری و مدیریت ریسک می باشد.

طی سالهای اخیر، به صورت پاره وقت و تمام وقت، با موسسات حقوق تجارت بین الملل تهران و خارج از کشور و شرکتهای بازرگانی داخلی و خارجی و برخی سازمانها از جمله سازمان توسعه تجارت همکاری داشته. در حال حاضر نیز به عنوان نماینده انحصاری و مشاور و مدیر منطقه ای...

ادامه مطلب